3. óra - Könyv, szólások, súgójáték, könyvtártörténet - ókor

Belépés a foglalkozásba
3. óra - Könyv, szólások, súgójáték, könyvtártörténet - ókor
 Regisztráltaknak elérhető
Általános adatok
Szerző: Molnár Gabriella
Témakörök: Könyvtárismeret
3. Óravázlat - Könyv - szólások - súgójáték, könyvtártörténet - ókor
Elem címe: 3. Óravázlat - Könyv - szólások - súgójáték, könyvtártörténet - ókor
Szerző: Molnár Gabriella
Típus:    PDF
Leírás:

3_1 Szólások, közmondások - tanáré
Elem címe: 3_1 Szólások, közmondások - tanáré
Szerző: Molnár Gabriella
Típus:    PDF
Leírás:

3_2 Word Art 1-4 Könyv
Elem címe: 3_2 Word Art 1-4 Könyv
Szerző: Molnár Gabriella
Típus:    PDF
Leírás:

3. Súgójáték
Elem címe: 3. Súgójáték
Szerző: Molnár Gabriella
Típus:    PDF
A szó elszáll, az írás megmarad.
Leírás:

Súgójáték – 2 sorban 
„A szó elszáll, az írás megmarad.”
„Semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart.”
(Melyiket volt könnyebb megjegyezni?) 

A játék az írás, könyv, könyvtár jelentőségét érzékelteti: ha nem lennének könyvek, akkor torzulna, elveszne a tudás. (Részletes leírás a mellékletben.)

 

 

3. Könyvtártörténet - Ókor - ppt slideplayer
Elem címe: 3. Könyvtártörténet - Ókor - ppt slideplayer
Szerző: Molnár Gabriella
Típus:    Szöveg
Tanári előadáshoz.
Leírás:

Lejátszás